Tuesday 7 June 2011

salam...

saya miss tembun...kenapa tembun?sebab saya tembam...hahaha...so setiap hari saya akan mengambil masa lebih kurang 4 jam blogwalking ke seantero blog yang ada kat alam maya ni...x kirala empunya nya femes ke,kurang femes ke,x femes ke..memang saya suka membaca pengalaman dan hasil tulisan seseorang...sebab apa? sebab saya sangat suka membaca. tetapi tak penah dlm hati ini nak buat blog sendiri.sebab takut..biasanya blog yang glamer adalah blog org yang cantik,blog org yang hansome..kalo citer pasal diri diorg even ke tandas pun org suka...tapi saya?tembun...mana ada org suka baca citer tentang perempuan tembun kan? so saya pendamkan perasaan dan keinginan nak buat blog..tapi ada sesuatu yang telah mengubah saya...hehe....ermmm sikit dulu untuk pengenalan...sudi sudilah baca blog saya ni..luahan hati seorang perempuan tembun tapi bercita cita tinggi nak memiliki alphard...hahaha

haha...suka amik gambar muka jek....

No comments:

Post a Comment